Veelgestelde vragen Antwoorden
Zijn de diensten ook buiten Tilburg mogelijk? Er moet ergens een grens getrokken worden en dus zijn er geen diensten buiten Tilburg mogelijk.
Ik weet niet hoelang ik wegblijf, is dat een probleem? Dat is geen enkel probleem, u kunt tot een uur alvorens dienstverlening annuleren. Verlengen kan altijd.
Hoe vinden betalingen plaats? Betalingen vinden na de dienstverlening plaats via een betaalverzoek of via Tap to Pay (pinautomaat)
Ik woon binnen de centrumring. Moet ik parkeerkosten betalen? Prijzen zijn inclusief eventuele parkeerkosten, km kosten en 21% BTW.
Verzorgt Kattenoppas Catcare Tilburg ook andere huisdieren? De kennis en expertise ligt bij katten maar we kunnen hierover altijd in gesprek gaan.
Kan het kennismakingsgesprek ook bij Kattenoppas Catcare Tilburg plaatsvinden? Dit is niet mogelijk. Het is belangrijk ter plaatse te kunnen beoordelen of de dienstverlening kan worden uitgevoerd.
Wat als jij ziek bent? Mocht het onverhoopt gebeuren dat ik de dienstverlening zelf echt niet uit kan voeren kan een concurrent collega het werk van mij overnemen. Uiteraard in overleg met u.
Mijn kat is gewend via het kattenluik naar buiten te gaan mag dat ook gedurende de oppasperiode? Zeker, wel belangrijk om bewust te zijn van het feit dat ik maar één keer per dag kom dus het kattenluik of open of dicht is.
Kan je ook medicatie verstrekken aan de kat? Ja met uitzondering van intraveneuze medicatie.

Is uw vraag niet beantwoord?
Stel dan gemakkelijk uw vraag via onderstaande Whatsapp-button